Σελίδες

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

~Σαββατοκύριακο~





Μια εβδομάδα έφτασε στο τέλος της...!!!Σχολή δεν είχα,η εξεταστική τελείωσε και ο ελεύθερος χρόνος για χαλάρωση άπλετος!!!
Φτάνει όμως...Από Δευτέρα πίσω στη σχολή για το τελευταίο τυπικά εξάμηνο φοίτησης!Η' εξάμηνο και ο Θεός βοηθός να βολέψει το πρόγραμμα για να παρακολουθήσουμε τα μαθήματα που θέλουμε,να έχουμε καλές σημειωσεις,να τα δώσουμε τον Ιούνιο,να τα περάσουμε και να δούμε το πτυχίο να μας πλησιάζει και να μας κλείνει το μάτι!!!
Και το απίστευτο που συνέβη...Γράφτηκα γυμναστήριο!!!Ναι,ναι εγώ που με τη γυμναστική είχαμε ''μαλώσει'' από τη μέρα που γεννήθηκα...Ε.τελικά αποφάσισα να κάνω ένα δωράκι στον εαυτό μου!Είπα να αποκτήσω μια δραστηριότητα,ωστέ να γεμίζει κι άλλο η μέρα μου και ομολογώ ότι τις 4 φορές που πήγα ξετρελάθηκα!!!Έιναι γλυκιά η κούραση... ;-)
Αλλά είχαμε κι άλλες όμορφες στιγμές...Πάρτυ-έκπληξη,ταινιούλες στο σπίτι,τσιπουράκι σε φιλικο σπίτι και μία σουρεάλ έξοδο με θέατρο (Γυάλινος κόσμος του Τένεσι Ουίλιαμς στο θέτρο Αυλαία),στη συνέχεια μπυρίτσα και ξεκαρδιστικά παιχνίδια σε γνωστό μαγαζί στην Προξένου Κορομηλά και για μετά ποτάκι σε disco party στα Λαδάδικα!Την αγαπώ τη φοιτική ζωή και πόσο μάλλον σε μια πόλη που ερωτεύτηκα από την πρώτη μέρα...
Επίσης έκανα και μια χαζομαρούλα και πείραξα τις ρυθμίσεις του blog  μου με αποτέλεσμα να το εμφανίζει ως καταργημένο...Έλπίζω να λύθηκε το πρόβλημα και να όποιος θέλει να αφιερώσει 3 λεπτάκια να περάσει μια βόλτα κι από 'δω!!!
Ας έχουμε ένα όμορφο και χαλαρωτικό Σαββατοκύριακο γιατί βλέπω από Δευτέρα να με πιάνει η μελαγχολία μου για το χρόνο που περνάει γρήγορα και τα φοιτητικά χρόνια βαίνουν προς το τέλος τους...
~Φιλιά~

ΥΓ:Θα συμμετέχω και σε ένα παιχνιδάκι στη blogoγειτονιά  (Hi-5 φωτό) οπότε θα ασχοληθώ κι άλλο με το αγαπημένο μου blog!!!**

3 σχόλια:

  1. Έλενα χαίρομαι πολύ που θα συμμετέχεις στο παιχνίδι Hi-5, κάπου είχε πάρει το μάτι μου οτι ήσουν φοιτήτρια αλλά δεν ήξερα που μέχρι τώρα που σε διάβασα. Θεσσαλονίκη;;; Εκεί σπούδασα κι εγώ, 5 ολόκληρα χρόνια έμεινα εκεί κι έχω τις καλύτερες αναμνήσεις. Τι σπουδάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Νομική σπουδάζω...Στο 4ο έτος είμαι!!!Ναι νομίζω ότι η Θεσσαλονίκηείναι η ομορφότερη πόλη στην Ελλάδα...Τα συνυδάζει όλα.Νομίζω θα μπορούσα να ζήσω άνετα όλη τη ζωή μου εδώ!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφη είναι η Θεσσαλονίκη, αν και δεν είχα τη χαρά να τη δω πολύ ως τώρα... Τι ωραίο το ΣΚ σου Ελενάκι! Να χαίρεσαι την κάθε στιγμή.... Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή