Τετάρτη, 23 Ιανουαρίου 2013

Here we go!!!

Να 'μαι κι εγώ στον κόσμο του blogging... Πήρα την απόφαση μιας και μου αρέσει το γράψιμο αλλά και το μοίρασμα σκέψεων να δημιουργήσω το δικό μου ιστολόγιο!!! Είμαι ακόμα βέβαια σε πολύ αρχικό στάδιο και νιώθω τελείως ''αρχάρια'' αλλά θα το βρω στην πορεία γιατί είμαι ήδη ενθουσιασμένη με την όλη ιδέα!!!
Στο χώρο αυτό θα γράφω ο,τι αισθάνομαι πως θέλω να μοιραστώ με τον έξω κόσμο...Όχι μόνο σκέψεις αλλά οτιδήποτε...Ελπίζω να γνωρίσω καινούρια άτομα μέσα απ'αυτή την ιδέα και να μου ''δώσουν'' όπως θα προσπαθώ να ''δίνω'' και εγώ!!! Το μόνο πρόβλημα είναι ότι ως κλασσικό Καρκινάκι είμαι τόσο κυκλοθυμική που δεν μπορώ να εγγυηθώ ότι οι αναρτήσεις μου θα είναι όλες χαρούμενες και θετικές...Άλλωστε όλοι δεν περνάμε ''τις μέρες μας'';Ε, εγώ φανταστείτε ότι τις περνάω κάπως συχνότερα...Α,κι επίσης έχω ένα θέμα με τη γκρίνια... Μην ανησυχείτε όμως...  Ευτυχώς γι'αυτό υπάρχουν οι φίλοι μου που με ανέχονται!Εδώ θα είμαι πιο σοβαρή...
Hope you enjoy my company!!!!